Είναι απόλυτα σίγουρο, ότι δεν υπάρχει στις μέρες μας εταιρεία που να μην έχει ακούσει τον όρο κατασκευή e shop. Αν και ο σωστός όρος είναι κατασκευή ιστοσελίδας e commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου), οι περισσότεροι αναφερόμαστε στον όρο αυτόν ως κατασκευή e shop, μιας και οι περισσότεροι επηρεαστήκαμε από το e-shop.gr, το οποίο ήταν το πρώτο μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα. Το συγκεκριμένο e commerce site ήταν τόσο μεγάλος σταθμός στη Ελλάδα, που από τότε όλοι αναφερόμαστε σε αυτού του είδους τις ιστοσελίδες ως e shop.
Από τότε, ξεκίνησαν δειλά δειλά οι προσπάθειες για να δημιουργηθούν και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, από τρίτους, άλλες φορές μικρότερα και άλλες φορές μεγαλύτερα. Έτσι φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να υπάρχει σήμερα μία μεγάλη αγορά από e shop. Το κακό όμως είναι, ότι οι περισσότεροι δεν έχουν καταλάβει ακόμη την αξία των ηλεκτρονικών καταστημάτων και πως μπορούν να κερδίσουν από αυτά. Ας δούμε λοιπόν, πως μπορούμε να αυξήσουμε τις πιθανότητες κέρδους, από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Φτιάξτε ένα ελκυστικό εικαστικό
Το εικαστικό είναι εξαιρετικά σημαντικό για την δημιουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Αυτό συμβαίνει γιατί χρειαζόμαστε μία ιστοσελίδα η οποία θα μετατρέπει τους επισκέπτες μας σε αγοραστές και έτσι θα αυξάνουμε το ποσοστό επιτυχίας – αγορών. Η όλη λογική εμπλέκεται περισσότερο στην κατηγορία του conversion optimization, στο οποίο προσέχουμε αν η ιστοσελίδα σας έχει την αποτελεσματικότητα που θέλετε.
Προωθήστε αποτελεσματικά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Η προώθηση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας, μιας και έτσι μας δίνεται η δυνατότητα να φέρουμε επισκέπτες στον ιστοχώρο μας, και έτσι να τους μετατρέψουμε σε αγοραστές. Για την αποτελεσματική προώθηση της ιστοσελίδας σας, υπάρχουν μία πληθώρα από επιλογές, όπως:
- Διαφήμιση με καμπάνια Google Adwords, στην οποία πληρώνουμε ένα μικρό ποσό για κάθε κλικ, έτσι φέρνουμε ενδιαφερόμενους στο e shop μας, οι οποίοι θέλουν να αγοράσουν τα αντικείμενα μας.
- Διαφήμιση με καμπάνια SEO (Search Engine Optimization). Σε αυτή την περίπτωση προωθούμε την ιστοσελίδα μας στα φυσικά (οργανικά) αποτελέσματα του Google και έτσι εμφανιζόμαστε ψηλά για σχετικούς όρους.
- Διαφήμιση μέσω affiliate marketing. Αυτή είναι μία πιο νέα κατηγορία διαφήμισης, αλλά όπως φαίνεται είναι από τις καλύτερες. Σε αυτή την περίπτωση, επιτρέπουμε τη διαφήμιση σε διάφορες ιστοσελίδες, και τις πληρώνουμε μόνο αν κάποιος κάνει αγορά. Με λίγα λόγια, πληρώνουμε, μόνο αν υπάρξουν αποτελέσματα.
- Αποστολή μαζικών emails. Τα μαζικά emails είναι κάτι που δουλεύουν εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά αυτό που χρειάζεται να προσέχουμε είναι το κοινό μας να έχει εγγραφεί από τη δική μας φόρμα και φυσικά να ενδιαφέρεται στα προϊόντα μας.
Σε γενικές γραμμές αυτοί ήταν οι κύριοι παράγοντες που θα έπρεπε να προσέξετε όταν φτιάχνετε ένα eshop και αποφασίζετε να το προωθήσετε.