Σύμφωνα με την έρευνα της εθνικής στατιστικής υπηρεσίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου μειώθηκε από 70,9% το 2010, σε 63,9% το 2011 και σε 61,8% το 2012. Είναι σαφές ότι οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες επηρέασαν και τις online δραστηριότητες του Έλληνα καταναλωτή.
Παρόλο αυτά όμως, αύξηση 14% σημείωσε το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κάνει τις αγορές του online κατά το α” τρίμηνο του 2012 σε σχέση με το 2011 που το αντίστοιχο ποσοστό έφτανε το 12,9%.