Το μάρκετινγκ στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου

Το μάρκετινγκ στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου

Τετάρτη, Ιανουαρίου 30th, 2013

Σε αυτό το σχέδιο μάρκετινγκ δίνετε έμφαση στην ουσία του μάρκετινγκ μιας εταιρίας μιας συγκεκριμένης περιοχής. Η διαδικασία εφαρμογής αυτών των υπηρεσιών περνά από κάποια συγκεκριμένα στάδια. Αρχικά γίνετε ο καθορισμός των στόχων της κάθε περιοχής και έπειτα η ανάπτυξη της δομής της ιστοσελιδας.

Έπειτα ακολουθεί η ανάπτυξη του σχεδιαγράμματος και της γραφικής παράστασης της περιοχής και το επόμενο στάδιο εξαρτάται από τις λεπτομέρειες κάθε συγκεκριμένου προγράμματος με συγκεκριμένες απαιτήσεις και διαδικασίες.

Στην συνέχεια έπεται η τεχνική και η συντήρηση των περιοχών τελειώνοντας την δημιουργία της περιοχής του πελάτη.

Η ιδέα του διαδικτύου και του εμπορίου δεν είναι κάτι καινούριου αλλά πρόκειται για ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει ΤΠ βασισμένα σε στρατηγικές μεγάλης ηγεσίας και διαφοροποίησης δαπανών.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως δεδομένου ότι ο αριθμός χρηστών Διαδικτύου και ο αριθμός των επιχειρήσεων στον Ιστό αυξάνεται υπάρχει πολύ υψηλή και αυξανόμενη ζήτηση για την ανάπτυξη του μάρκετινγκ των υπηρεσιών.

Η αγορά στόχων του προγράμματος είναι τεράστια. Ποικίλλει τόσο από άτομα όσο και από δυνατότητες λειτουργίας και εμφάνισης.

Δεδομένου ότι υπάρχουν πολλά και διαφορετικά είδη πελατών με διάφορα ενδιαφέροντα και ανάγκες, κάθε μια απαιτεί τη διαφορετική προσέγγιση και το δικό της επαγγελματικό επίπεδο απόδοσης για επιτυχημένα αποτελέσματα.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

Απαντήστε